FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
La guardiola

guardiolaAquest dies hem sentit a parlar amb més freqüència de la "guardiola de les pensions". Així és com, de manera col·loquial, s'anomena el Fons de Reserva de la Seguretat Social. Es tracta d'un fons sobirà d'inversió creat pel Govern d'Espanya l'any 2000 a fi de garantir el sistema públic de la Seguretat Social. Els catalans hem aportat a la guardiola de les pensions un 29% del total del fons de reserva acumulat fins el 2011 (més de 20.000 milions d’euros), quan Catalunya representa el 16% de la població de tot l'estat espanyol. Val a dir que la Seguretat Social, malgrat que l'ocupació està en el seu nivell més alt dels últims set anys i l'economia creix a bon ritme, acumula dèficit des de l'any 2011, donat que les cotitzacions socials no cobreixen les despeses. Les causes principals es troben en la precarietat de l'ocupació, els sous baixos (si són baixos també ho són les cotitzacions) i les bonificacions de les cotitzacions socials, que han reduït dràsticament els ingressos de la Seguretat Social, trobant-nos que recapta menys en aquests anys en què es crea ocupació que en els què se'n destruïa. Quan jo era petit a casa teníem el costum de fer guardiola durant tot l'any. Quan arribava la nit de Reis deixaven, juntament amb les sabates, la guardiola amb els estalvis. Pel matí, entre els pertinents regals, s'escampaven els trossos de la guardiola trencada amb una de nova per tornar a omplir i, en el lloc on hi havien estat les monedes estalviades, hi havia un grapat de llaminadures. Veient que no es prenen mesures eficients per solucionar els problemes del nostre sistema de pensions, com són el de sostenibilitat financera i la reducció de la pensió mitjana durant les pròximes dècades -segons els experts, podria arribar al 30-35%- aquest any he demanat als reis d'orient que, quan em toqui cobrar la pensió, el govern de torn no em pagui amb un grapat de caramels. Martí Sistané President FEGP

 

 
 
* EDE · ESCOLA DE DIRECCIÓ D'EMPRESA
NOUS CANALS DE DISTRIBUCIÓ, VENDA I ACTIVACIÓ COMERCIAL
INSCRIURE'S AL CURS Inscriure's al curs
 
  Data inici: 10-04-2018 Data fi: 10-04-2018
  Calendari
  dimarts, de 9:30h a 18:30h (dinar inclòs)
  Hores totals: 9 hores
  Matrícula: 176 €

• Socis FEGP: 15% dte.
• Alumni EDE: 12% dte.
• Dones d’Empresa: 10% dte.
• Joves d’empresa: 10% dte.
• Empreses assoc. a entitats vinculades a la FEGP: 8% dte.
  Lloc  
  FEGP Vilanova (c. Àncora, 3 · Vilanova i la Geltrú)

  Coordinació  
  Acadèmica i tutoria
Isidre Also · info@ede.cat

Administrativa
Susanna Gómez · info@ede.cat

Comunicació
Míriam Sánchez · comunicacio@ede.cat

  Professorat  
  Laia Morales
Sòcia directora a Barna Consulting Group. Enginyera Tècnica en Informàtica de Gestió i Diplomada en Ciències Empresarials per UPC. Màster en Direcció Comercial i Direcció de Màrqueting per la UPC i Programes Executive a IESE Business School. Diploma en Màrqueting Online per la Universitat Autònoma de Madrid. Professora de Màrqueting Digital i Direcció Comercial a la Universitat Politècnica de Catalunya i Euncet Business School. Ponent en Programes de Direcció Comercial i Màrqueting a IESE – Universitat de Navarra. Presidenta de l’associació d’antics alumnes “Alumni” de l’Euncet Business School i membre d’equip d’investigació Educació-Empresa al Cercle d’Economia.

  Continguts  
  Programa
· Factors de l’experiència client en la venda online
· Plataformes de distribució pròpies i de tercers
· Estratègies de distribució i omnicanalitat
· Activació comercial
· Atenció al clien

Guió de la sessió
09h15 Benvinguda i presentacions
09h30 Factors de l’experiència de client en la venda
11h30 Coffee Break
12h00 Plataformes de distribució pròpies i de tercers
14h00 Dinar networking
15h00 Estratègies de distribució i omnicanalitat
16h00 Oportunitats d’activació comercial (I)
17h00 Coffee Break
17h30 Oportunitats d’activació comercial (II)
18h15 Conclusions i tancament de la jornada
18h30 Final de la sessió

  Observacions  
  Objectius
L’objectiu d’aquest programa és detectar oportunitats de creixement i desenvolupar el pla de transformació digital de la nostra empresa, tot plegat amb coneixement i confiança.

Aquest curs és del nostre interès si:
1. No tenim clar quin és el nostre client objectiu
2. No sabem que està fent la nostra competència als diferents canals
3. Desconeixem com desenvolupar millor la cartera de clients
4. L’estratègia de la nostra empresa no és omnicanal
5. No s’ha treballat un model d’experiència client integrat
6. No tenim clares quines són les millors palanques d’activació comercial al nostre sector
7. Ens fa por perdre el control de la reputació de la nostra empresa
8. Creiem que es pot millorar l’estratègia a través de les xarxes socials
9. El nostre equip no està alineat amb una mateixa visió cap a la digitalització de l’empresa
10. No tenim clar si ens comportem adequadament als canals digitals
11. Sabem que ens hem de transformar digitalment però no sabem com fer-ho
12. Estem perduts i necessitem que ens orientin per desenvolupar el road-to-market de la nostra empresa
 
 



amb el patrocini de: