Informació i actualitat

Twitter_ADEPG

Blog ADEG
FEGP, fricatives i oclusives

fegpAvui el Gran Penedès ja disposa d’una única organització empresarial arrelada al territori, amb empresaris i empresàries de casa, amb directius i directives que, més enllà del seu negoci, se senten compromesos amb l’entorn i la seva gent. Des de les seus socials del Vendrell, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú, la nova Federació treballarà de valent per erigir-se com el màxim exponent del món econòmic local, ara de manera unívoca i solvent. Les prop de 1.200 empreses que avui composen el mapa associatiu de la FEGP són la primera corona d’un creixement progressiu, d’un gran projecte empresarial per a una gran demarcació econòmica. En poc temps, la nova organització veurà doblat el seu nombre d’associats i esdevindrà una de les xarxes empresarials i professionals més potents del país, i es farà escoltar. Martí Sistané i Santi Carda han estat els artífexs d’aquesta fita. Han liderat el projecte de conjunció amb una intenció ferma: calia ajuntar les dues entitats per bastir una institució sòlida i representativa del mosaic empresarial granpenedesenc. Els dos presidents ho tenien clar i no va ser difícil convèncer els seus equips directius. El full de ruta que es van marcar, des del mes d’agost de 2016 fins al mes de març de 2020, ja ha completat les etapes preliminars i continua avançant. El camí no és fàcil i no són poques les adversitats. Totes dues entitats, ADEPG i UEP, han renunciat a la seva marca, encara que el cost emocional potser no és el mateix i que el bagatge sigui dissemblant. Ho havien de fer si volien assolir un principi d’acord i dibuixar un projecte d’igual a igual, de manera equitativa, solidària i generosa; sense tenir en compte els blaus i els vermells, les dimensions i les futileses. Encara és aviat per fer un balanç i -cal dir-ho- res és irreversible a hores d’ara. Uns i altres, però, donen per bo l’obituari de les respectives identitats perquè s’endevina que el resultat és una multiplicació, més que no pas una suma. L’anècdota de les sigles i de la seva pronunciació és menor. Posats a renunciar, també s’ha subordinat l’eufonia a la significació de l’anagrama. Les lletres g i p havien d’estar presents, per aquest ordre. A banda, el terme “federació” semblava l’alternativa més interessant davant la necessitat de preterir els mots “associació” i “unió”. La conseqüència del sofregit corporatiu ha abocat en un estrany “fegp”, que cadascú pronunciarà com li vingui de gust: amb fricatives i oclusives; velars i bilabials. Per si de cas, els enginyers de la mélange han previst que els logotips de l’ADEPG i la UEP perdurin durant una bona temporada, en simbiosi inalterable i acompanyant parasitàriament el logotip de la Federació, que encara s’està cuinant. La solució a l’enigma ens la presentaran el proper 22 de juny, en el preàmbul de La Nit de l’Empresa, que, per cert, enguany es farà a la Finca Mas Solers, a Sant Pere de Ribes, i que comptarà amb la presència de Carles Puigdemont, el mateix que en el seu dia, aviat farà un any, va considerar molt adient la convergència de les dues entitats empresarials. Isidre Also Torrents Secretari general @isidrealso

 

ADEPG



Associació d'Empresaris del Penedès i el Garraf

T. +34 902 106 700
info@adepg.cat


Entitat afiliada a...

Foment del Treball Nacional Fepime Business Eumed Ferrmed Federació d'Organitzacions Catalanes Internacionalment Reconegudes Federació Internacional d'Associacions Empresarials

Entitat membre de...

Fòrum Econòmic i Social del Garraf Cesap
Seguiu-nos...

Facebook · ADEPG Penedès Garraf Twitter _FEGP Issue · ADEPG Penedès Garraf Linkedin · ADEPG Slide Share · ADEPG Penedès Garraf Flickr ADEPG Instagram FEGP

 
Publicacions
 
Revista Perspectiva
ÚLTIMES EDICIONS

(cliqueu sobre la imatge per veure la versió digital)









> Consulteu totes les edicions en format digital
 

DESCRIPCIÓ DE LA PUBLICACIÓ

Format: 60 pàgines, DIN A-4, couché, íntegrament en color. Portades i interiors de portades a tot color

Tiratge: Edició de 1.200 exemplars

Receptors: Empreses de l'ADEPG
Empreses del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès
Entitats financeres del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès
Estaments oficials del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès
Entitats gremials i patronals del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès
Mitjans informatius del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès
Empreses de fora del territori granpenedesenc que s'han subscrit a la revista

Distribució: Es tramet per correu postal. Es direcciona amb detall del nom i empresa del receptor

Periodicitat: Bimestral
Continguts: Per definició, actualitat empresarial del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès
Articles, reportatges, notícies d'empresa, escrits d'opinió, notícies de l'ADEPG...

Quimèriques: galeria històrica de la secció d'humor gràfic publicat a Perspectiva

Històric: • La primera edició de Perspectiva es va presentar el febrer de l'any 1992.

• El 12 d'abril de 2002 es va publicar l'edició número 50.

• El 23 d'abril de 2004 va sortir l'edició 62 de la revista, amb l'estrena d'un nou format, amb una nova capçalera i un renovat disseny de les pàgines interiors.

• Amb l'edició 79, Perspectiva celebra el seu 15è aniversari, el mes de febrer de 2007.

• L'edició número 83, que va coincidir amb la Fira de Novembre de 2007, ha sigut la primera edició publicada íntegrament en color.

• El 23 de setembre de 2010 es va presentar l'edició número 100 de la revista Perspectiva que va estrenar una nova imatge i revisió de l'estil.

 
> pujar pàgina
SUBSCRIPCIÓ


* Les empreses afiliades a l'ADEPG reben puntualment un exemplar de Perspectiva. Tot i això, si voleu rebre un o més exemplars podeu fer la vostra subscripció addicional.

* Les empreses o professionals no associats a l'ADEPG també poden rebre aquesta revista empresarial de referència al Gran Penedès. Ja us hi podeu subscriure.

* La subscripció és anual o equivalent a 6 edicions. Cada dos mesos rebreu la revista Perspectiva a l'adreça que ens indiqueu.

* El preu de la subscripció anual és de 60 euros (+IVA).

* Subscriure's

 
PUBLICITAT

* Les col·laboracions publicitàries són l'única forma de finançar la revista «Perspectiva».

* Les empreses associades a l'ADEPG tenen condicions preferents en les tarifes de preus.

* La publicitat a la revista «Perspectiva» és la manera més directa i rendible de donar a conèixer els productes i serveis a les altres empreses.

* Informació sobre Tarifes i Reserves



PROPERES EDICIONS

* Edició núm. 137 22 de juny de 2017
* Edició núm. 138 12 de setembre de 2017
* Edició núm. 139 30 d'octubre de 2017
* Edició núm. 140 10 de desembre de 2017
* Edició núm. 141 16 de febrer de 2018
* Edició núm. 142 28 d'abril de 2018

 

Donem suport...

Penedesfera Institut d'Estudis PenedesencsCentre de Normalització Lingüística Menja't Vilanova Imet



Segells ISO SGS

amb el patrocini de:

Banc Sabadell La Caixa