pInformation Today

Twitter ADEPG

Blog ADEG
Infraestructures amb colesterol

any16La proposta temàtica de l’Any ADEPG 2016 porta per títol Infraestructures competitives. Els eixos d’actuació tindran en compte els factors competitius derivats de la connectivitat, la mobilitat i la logística. Pel que fa a la connectivitat, volem tenir més en compte les operadores locals i combatre el desinterès que mostren les grans operadores a l’hora de donar cobertura i serveis a les nostres empreses; sobretot als negocis que es troben en les perifèries o bé en els polígons. Enguany hem de fer soroll i mostrar-nos més astuts o, si cal, més bel·ligerants. El problema no és només la cobertura de banda ampla per a la transmissió de continguts. Les nostres comarques, a més, palesen dèficits enormes en el cas de la telefonia mòbil. Hi ha zones en les què no arriba el servei i en les què una trucada telefònica és exercici de funambulisme. Quant a les infraestructures viàries, els peatges de la C 32 suposen un greuge de màxima dimensió, que pateixen els ciutadans i les empreses del litoral penedesenc. La supressió dels peatges no s’ha d’entendre com un objectiu de l’entorn social i polític. És una palanca per recuperar part de la competitivitat del territori. De la mateixa manera, no podem tolerar el menfotisme que rebem en comptes de solucions en el cas de la N 340. El segment viari entre Torredembarra i el Vendrell, així com el trajecte entre les dues capitals del Baix i l’Alt Penedès, exigeixen respostes per part dels decisors públics. Com si es tractés de conductes arterials, els sistemes de fluïdesa viària al Gran Penedès pateixen de colesterol. I això no és bo per a la salut del territori. No deixem de banda el servei ferroviari de rodalia. A l’escassa fiabilitat dels horaris, les continuades avaries i la falta de vigilància per evitar els actes vandàlics s’afegeix l’estat de deixadesa de les instal·lacions, les andanes i les mateixes terminals, que en prou feines s’aixopluguen en el si de les estacions. La calaixera logística és tant o més complexa que els epígrafs de la mobilitat i la connectivitat. El corredor mediterrani, el projecte Logis Penedès, l’intercanviador ferroviari o el port de Vilanova i la Geltrú són qüestions sobre les quals hauríem d’exposar el nostre posicionament amb un mínim consens i amb la major argumentació, abans que ens imposin criteris i s’instin execucions que puguin maltractar, encara més, la competitivitat de les nostres comarques. Isidre Also Torrents @isidrealso Secretari general ADEPG adepg@adepg.cat

ADEPG



Associació d'Empresaris del Penedès i el Garraf

T. +34 902 106 700
info@adepg.cat


Affiliated entity in...

Foment del Treball Nacional Fepime Business Eumed Ferrmed Federació d'Organitzacions Catalanes Internacionalment Reconegudes Federació Internacional d'Associacions Empresarials

Entity member of ...

Fòrum Econòmic i Social del Garraf Cesap

Follow us...

 
Actos
 
Onboard Training
 

DESCRIPTION
   
* Framework:

4-day mini-cruise in the Mediterranean for ADEG businessmen/businesswomen to get to know each other.

* Dates: Annually
* Content:

Variety of seminars on a similar theme.

* Place: Different place for every session
* Lecturers:

Professionals and experts on the relevant themes.

* Participants: Managers and businessmen/businesswomen from companies associated with ADEG and their companions.
* Registration: Booking to be made at an ADEG office
* History: An innovative idea from the Association, the Onboard Training first began in 2005 and due to its success will now become an annual training event
* Communication: by «ADEG fax» and the magazine «Perspectiva» and with the collaboration of the media in this region.
Onboard Training 2008
(in Spanish)
> Training a Bordo 2008
Onboard Training 2007
(in Spanish)
> Training a Bordo 2007
Onboard Training 2006
(in Spanish)
> Training a Bordo 2006
Onboard Training 2005
(in Spanish)
> Training a Bordo 2005

Training a Bord 2008


We support...



Segells ISO SGS

sponsored by:

Banc Sabadell La Caixa